تعویض روغن موتور خودرو

روغن توتال با فرمول جدید برای موتورهای توربو

در حال حاضر خودروهای پژو 2008 در ایران با موتور توربو EP6 عرضه شده است و روغن معرفی شده و مورد استفاده برای این موتور به شرح زیر است :

Total, Quartz 7000

API: SN , 10w40

New Formulation

این روغن Total, Quartz 7000 API: SN , 10w40 با روغن های 10w40 که برای خودروهای پژو ۲۰۶ استفاده میشود که با API درجه SL و یا SM عرضه می شوند، متفاوت است و با توجه به حساسیت موتورهای توربو، هرگز از آن روغن‌ها استفاده نکنید.

روغن Total, Quartz 7000 API: SN , 10w40 توسط شرکت پژو فرانسه برای شرکت ایکاپ توصیه و تعریف شده است و توسط توتال فرانسه وارد ایران شده و در شرکت بهتام بسته بندی شده است. لازم به ذکر است روغن های مناسب ۲۰۰۸ فقط در نمایندگی‌های ایکاپ عرضه می‌شود و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف، در بیرون از نمایندگی‌های منتخب به فروش‌ نمی‌رود.

شرکت ایکاپ توانسته است با رعایت استانداردهای مختلف و توصیه های شرکت پژو فرانسه، تنها محصول 5 ستاره کشور را به بازار عرضه نماید و همچنان به کیفیت خدمات پس از فروش خودروهای خود پس از تحویل به مشتریان اهمیت می دهد. خودروهای ایکاپ نسبت به نوع روغن حساس هستند و رسیدگی خاص و انجام سرویس های دوره ای منظم و مطابق با دفترچه راهنما الزامی است.

ممکن است روغن های مناسب دیگری در کشور موجود باشند ولی شرکت پژو و ایکاپ صرفاً روغن فوق را در خودروهای پژو 508 و 2008 با توجه به شرایط اقلیمی در ایران تست و مورد تأیید قرار داده است و مناسب ارزیابی می کند و استفاده از آن را جهت برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت ایکاپ تأکید می کند.

تذکر : با توجه به اینکه مواردی مشاهده شده که به دلیل استفاده از سایر روغن های موجود در بازار که باعث وارد آمدن خساراتی به موتور خودروی ایشان گردیده است، متحمل هزینه و خساراتی گردیده اند، به اطلاع میرساند رفع ایرادات احتمالی موتور، فقط به شرط استفاده از روغن و فیلتر اصلی در نمایندگی های پایلوت ایکاپ، تحت پوشش گارانتی این شرکت می باشد.

اسکرول به بالا